Eurowings Opóźniony lot Lub Odwołany; Roszczenie do 600€

Odszkodowanie za Opóźniony Lot Eurowings

W przypadku opóźnienia lotu Eurowings dłuższego niż 3 godziny lub odwołania bez powiadomienia, może przysługiwać Ci odszkodowanie na mocy rozporządzenia UE 261/2004.

Wprowadź dane swojego lotu i sprawdź bezpłatnie, wysokość rekompensaty

Eurowings Opóźniony lub Odwołany Lot

Oto wszystko, co musisz wiedzieć, aby uzyskać odszkodowanie w wysokości do 600€ na pasażera zgodnie z Regulacją WE 261 od Eurowings za opóźnienie lub odwołanie.

Możesz być uprawniony do odszkodowania, jeśli…

  1. Twój lot opóźniony był o ponad 3 godziny
  2. wyleciałeś z lotniska w UE
  3. przybyłeś na lotnisko UE z zarejestrowanym w UE przewoźnikiem lotniczym
  4. opóźnienie nie wynikało z nadzwyczajnych okoliczności

Wysokość rekompensaty waha się od 250€ do 600€ w zależności od odległości trasy i długości opóźnienia.

O ile możesz ubiegać się w przypadku opóźnienia lotów „Eurowings”?

Wysokość odszkodowania waha się od 250€ do 600€. Zależy to od odległości na trasie i długości opóźnienia.

Poniższa tabela wyjaśnia, o ile możesz ubiegać się w przypadku opóźnionego lotu „Eurowings”.

Krótki dystans
(do 1500 km)
Średni dystans
(1501 do 3500 km)
Długi dystans
(ponad 3500 km)
np. Warszawa do Bruksela np. Warszawa do Paryż np. Warszawa do Nowego Jorku
€250 €400 €600*

* kwota może zostać zmniejszona o 50%, np. za dystans powyżej 3500 km można otrzymać do 300€, gdy granice UE nie były przekraczane lub lot opóźniony był o mniej niż 4 godziny.

Co powinieneś zrobić, jeśli Twój lot był opóźniony?

w

Zapytaj o powód opóźnienia

Zapytaj linię lotniczą o powód. Uzyskaj pisemne potwierdzenie od obsługi klienta linii lotniczych.
l

Zwróć uwagę na czas przybycia

Zwróć uwagę na czas przylotu samolotów, tj. kiedy drzwi samolotu zostały otwarte i pasażerowie mogli wysiąść.

i

Zbierz dowody

Zbierz dowody, takie jak zdjęcia tablicy przylotów, karty pokładowej, pokwitowania itp., aby udowodnić opóźnienie.

Sprawdź uprawnienia

Wprowadź dane swojego lotu do naszego kalkulatora roszczeń i sprawdź, czy przysługuje Ci odszkodowanie.

Wymień kontakty

Wymieniaj kontakty współpasażerów (które mogą służyć jako dowód przy żądaniu odszkodowania).

Odbierz zwrot pieniędzy

Przydziel nam swoją sprawę, aby uzyskać bezproblemowe roszczenie (pracujemy na zasadzie „brak wygranej – brak opłaty”) i usiądź i zrelaksuj się.

Prawa pasażera zgodnie z Regulacją WE 261/2004

Zgodnie z Regulacją WE 261/2004, pasażer lotniczy jest uprawniony do rekompensaty lub zwrot za opóźniony lot, odwołanie i odmowę wejścia na pokład z powodu nadmiernej sprzedaży biletów.

W takich przypadkach możesz wnieść roszczenie o rekompensatę, jeżeli przewoźnik był odpowiedzialny za:

  • Opóźnienie lotu: jeśli dotarłeś na miejsce docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny
  • Odwołanie lotu: jeśli zostałeś poinformowany o odwołanym locie bez wcześniejszego powiadomienia (od 0 do 14 dni od wyjazdu)
  • Odmowa wpuszczenia na pokład: jeśli odmówiono ci wejścia na pokład, z powodu nadmiernej sprzedaży biletów
  • Utracony lot połączeniowy: jeśli opuściłeś lot łączący z powodu opóźnienia lub odwołania pierwszego lotu i dotarłeś na miejsce docelowe 3 godziny później

Natomiast jeśli zakłócenia lotu były spowodowane przez nadzwyczajne okoliczności rekompensata nie przysługuje.

Przykłady takich okoliczności obejmują zagrożenia bezpieczeństwa, strajk, tsunami, ekstremalne warunki pogodowe lub jakiekolwiek „działanie Boga”.

Aby dowiedzieć się więcej o prawie do zwrotu kosztów, czytaj dalej WE 261/2004 – Prawa pasażera UE

Prawo w przypadku opóźnionego lotu Eurowings

Masz prawo do odszkodowania za opóźniony lot jeśli…

Twój lot miał opóźnienie 3+ godziny na lotnisku przylotu, tj. na miejscu docelowym

Wyjechałeś z lotniska w UE lub przyjechałeś do lotniska UE z zarejestrowaną w UE linią lotniczą

W ramach Regulacji UE:

  • Jeśli podróżujesz do 1500 km, możesz ubiegać się o 250€
  • I ponad 1500 km można uzyskać do 400€

Między lotniskiem UE a lotniskiem spoza UE:

  • Jeśli podróżujesz do 1500 km, możesz ubiegać się o 250€
  • Jeśli odległość wynosi od 1500 do 3500 km, możesz ubiegać się o 400€
  • A jeśli odległość wynosi ponad 3500 km, a opóźnienie przekracza 4 godziny, możesz ubiegać się o odszkodowanie finansowe do 600€

Opóźnienia odlotów

W przypadku opóźnienia przy wylocie przysługuje Ci „Prawo do opieki”. Linie lotnicze muszą zaoferować:

Za 2 godziny opóźnienia lotu

Żywność / Przekąski

Darmowe przekąski i napoje.

Komunikacja

2 bezpłatne rozmowy telefoniczne, e-mail lub faks.

Za 5-godzinne opóźnienia lotu

Żywność / Przekąski

Darmowe przekąski i napoje.

Komunikacja

2 bezpłatne rozmowy telefoniczne, e-mail lub faks.

Lot

Zmieniono trasę na najwcześniejszy dostępny lot

Zwrot

Zwrot kosztów biletu, jeśli nie chciałeś podróżować

Zakwaterowanie

Zakwaterowanie w hotelu i możliwość transportu w przypadku opóźnienia z dnia na dzień.

Dodatkowo, odszkodowanie do 600 euro, jeśli dotrzesz do miejsca docelowego z opóźnieniem większym niż 3 godziny.

Prawo w przypadku odwołanego lotu Eurowings

Jeśli lot został odwołany bez uprzedniego powiadomienia z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, możesz wnosić o odszkodowanie za odwołany lot lub zwrot za bilet od przewoźnika.

Dostępne są dwie opcje do wyboru:

  1. Możesz ubiegać się o zwrot biletu lub
  2. Możesz poprosić o zmianę lotu lub lot alternatywny.

Jeśli Twój lot alternatywny lub lot zastępczy dotrze opóźniony, masz prawo ubiegać się o odszkodowanie za odwołany lot.

Kwota waha się od 125 do 600 EUR w zależności od…

  • dni, w których zostałeś wcześniej poinformowany
  • długość opóźnienia, i
  • odległość trasy

Eurowings- prawo w przypadku odmowy wejścia na pokład

Jeśli odmówiono Ci przyjęcia na pokład, możesz być uprawniony do odszkodowania na podstawie rozporządzenia europejskiego WE 261 do 600€, jeśli:

  • stawiłeś się na czas do odprawy i
  • masz ważną rezerwację lotu i dokumentację podróży oraz
  • odmówiono Ci wejścia na pokład z powodu nadmiernej liczby rezerwacji (nadmierna sprzedaż biletów lotniczych), oraz
  • Nie zrezygnowałeś dobrowolnie ze swojego miejsca

Jeśli odmówiono Ci wejścia na pokład z powodu przepełnienia rezerwacji, powinieneś zostać przekierowany najwcześniejszym dostępnym lotem.

Alternatywnie, możesz prosić o zwrot kosztów biletu (które powinny zostać przyznane w ciągu następnych 7 dni roboczych), jeśli nie chcesz podróżować.

Jeśli zostałeś pozostawiony na lotnisku podczas oczekiwania na lot zastępczy, masz prawo poprosić o bezpłatny:

  • Przekąski i napoje
  • 2 połączenia, e-mail lub faks
  • zakwaterowanie i transport do hotelu (z opóźnieniem w ciągu nocy lub w razie konieczności pobytu)

Prawo w przypadku utraconego lotu połączeniowego Eurowings

Lot łączony to lot zarezerwowany pod jednym numerem rezerwacji lub podczas jednej rezerwacji.
Możesz być uprawniony do odebrania rekompensaty nawet do 600€ zgodnie z Regulacją Europejską WE 261/2004, jeśli:

  • ta sama linia lotnicza obsługuje twoje loty, które straciłeś z powodu problemu podczas pierwszego lotu, oraz
  • opóźnienie w miejscu docelowym wynosi więcej niż trzy godziny

Czy mogę ubiegać się o odszkodowanie?

Rozporządzenie WE 261/2004 jest prawem europejskim, dotyczy przestrzeni powietrznej UE. Nie musisz być obywatelem UE, aby ubiegać się o odszkodowanie za lot.

Regulacja stanowi, że możesz reklamować loty odlatujące z lotniska znajdującego się w państwach członkowskich UE (z dowolną linią lotniczą) lub przybyć do portu lotniczego znajdującego się w państwach członkowskich UE z liniami lotniczymi objętymi regulacją UE.

Pochodzenie i przeznaczenie UE linią lotniczą Spoza UE poza EU
Z państwa EU do EU
Z państwa UE To do EU
Z poza EU do EU
Z poza EU poza EU

W ten sposób przysługuje ci odszkodowanie za opóźniony lot Zgodnie z Regulacją WE 261/2004

Oblicz kwotę, którą Eurowings są ci winni

Pasażerowie często nie są świadomi swoich praw i roszczą niewłaściwą kwotę w porównaniu z tym, do czego są uprawnieni.

W „Claim Flights” udostępniamy bezpłatny kalkulator odszkodowań za opóźniony lot. Pomaga obliczyć kwotę, której możesz zażądać od linii lotniczej.

Możesz sprawdzić za darmo kwotę jaką przewoźnik Eurowings jest tobie winien.

Jak kontynuować roszczenie w przypadku opóźnienia lotu?

l

Zbierz dowód opóźnienia

  • uzyskaj potwierdzenie na piśmie od linii lotniczych
  • rób zdjęcia tablicy informacji o lotach
  • zbierz dane kontaktowe współpasażerów (którzy mogą występować w charakterze świadka)
i

Przygotuj dokumenty

  • Dokumenty lotu (bilet lotniczy, karta pokładowa)
  • rachunki lub paragony dodatkowych kosztów (np. taksówka, przekąski i posiłki oraz zakwaterowanie)
Z

Poproś o odszkodowanie

  • Wprowadź swoje dane lotu
  • Poznaj kwotę roszczenia (jeśli masz jakieś pytania, przeczytaj ten przewodnik)
  • wypełnij formularz roszczenia (nie zajmuje więcej niż 2 minuty)
  • możesz wybrać „Claim Flights”, aby egzekwować swoje prawa

Jak ubiegać się o rekompensatę za opóźnienia od przewoźnika Eurowings?

Zasadniczo, kiedy pasażerowie kierują się do przewoźnika, zostają poinformowani o powodach takich jak „nadzwyczajne okoliczności”, a zatem, brak odszkodowania.

Ale my znamy rzeczywisty powód zakłóceń lotu i pomagamy w złożeniu wniosku.

Aby kontynuować reklamację, sprawdź lot w naszym kalkulatorze odszkodowań.

Wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić formularz odszkodowania za opóźniony lot dostarczyć nam numeru lotu, datę podróży i dalszę informacji o podróży.

Jeśli zdecydujesz się dalej dochodzić roszczeń za naszym pośrednictwem, podaj nam swoje dane osobowe i przypisz nas, podpisując umowę cyfrową.

Pracujemy na podstawie „Bez wygranej = bez opłaty”. Jeśli nie odniesiemy sukcesu, nie musisz nic płacić. Nie ponosisz ryzyka finansowego. Płacisz tylko wtedy, gdy dostajemy pieniądze. Nasi eksperci ds. roszczeń będą współpracować z innymi zespołami aby wszystko przebiegało sprawnie.

Nasi eksperci ds. roszczeń mają dostęp do informacji o locie, takich jak czas, w którym lot był opóźniony, przyczyna, czas odlotu i przylotu itp., Co zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania odszkodowania.

Nie spóźnij się, już dziś ubiegaj się o swoje prawa.

Dlaczego warto wybrać opcję „ClaimFlights”?

Brak wygranej = Brak opłaty

Tak, dobrze przeczytałeś, nie pobieramy żadnych opłat z góry, dopóki nie wygramy sprawy i nie otrzymamy odszkodowania od linii lotniczych.

Opłata za sukces 25%

Nasza opłata za sukces wynosi tylko 25% (bez podatku VAT, jeśli nie jesteś rezydentem UE). Odnosimy fantastyczne sukcesy i mamy uczciwe ceny.

Brak opłaty za działania prawne

Brak opłaty za czynności prawne lub opłaty administracyjnej. (Jest to bezpłatne i bez ukrytych kosztów, nawet jeśli musimy skierować Twoją sprawę do sądu).

Najlepsza wypłata

Otrzymujesz najlepszą wypłatę w porównaniu z innymi firmami odszkodowawczymi. Sprawdź porównanie cen.

Blisko 100% sukcesu

Prawie 100% skuteczności w sądzie. Nasi eksperci od roszczeń prawnych są dobrze wyszkoleni i doświadczeni w wysyłaniu pism z roszczeniami.

Zwycięzca testu

Jesteśmy zwycięzcą wielu testów w naszej branży. Otrzymujesz najlepszą wypłatę za opóźniony lot.

Możesz być zainteresowany przeczytaniem poniższych artykułów

flug verspätet

Ile odszkodowania mogę otrzymać za opóźniony lot?

Następuje opóźnienie samolotu i jest to częsta sytuacja wśród podróżujących samolotem. Ale ważne jest, aby znać swoje prawa na wypadek, gdyby cię to spotkało...

Ucz się więcej

Fluggastrechte

Jakie mam prawa w przypadku odwołania lotu?

Odwołanie lotu może narazić każdego pasażera na niebezpieczeństwo, co prowadzi do zabużenia planów podróży, a konsekwencje mogą być poważne…..

Ucz się więcej

men and women illustrator

Jak ubiegać się o odszkodowanie za odmowę przyjęcia na pokład?

Odmowa przyjęcia na pokład to sytuacja spotykana sporadycznie przez podróżnego, gdy posiadaczem biletu na lot jest…..

Ucz się więcej

Jak oceniają nas klienci

Wybierz sposób reklamacji

Prawnik

M

Opłata od 30€ do 520€ + koszty rozprawy od 30€ do 358€

M

Ryzyko utraty pieniędzy, jeśli przegrasz sprawę

M

Spędzisz kilka godzin

M

Rezultat nieznany

ClaimFlights

N

Dodatkowe bazy danych i dowody prawne

N

Brak kosztów, pobieramy opłatę tylko jeżeli wygramy sprawę

N

Tylko dwie minuty Twojego czasu

N

Eksperci z wysoką oceną

Samemu

M

Niejasny wynik, wiele linii lotniczych ignoruje zgłoszenia klientów

M

Musisz poświęcić kilka godzin swojego czasu

M

Wysokie ryzyko kosztów

M

Sprawa może skończyć się w sądzie

Pomagamy w wielu językach-międzynarodowe strony ClaimFlights